Truism Imobiliara utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Servicii

Când doriţi să vindeţi, să cumpăraţi sau să închiriaţi, agenţia imobiliară poate fi una dintre resursele dumneavoastră valoroase. Pe lângă faptul că aveţi garanţia tranzacţiei, o agenţie imobiliară vă mai poate oferi şi alte servicii: 

- serviciu de control al costurilor – vă ajută să determinaţi genul de imobil pe care vă permiteţi să-l cumpăraţi; vă poate sugera cele mai bune căi de finanţare pentru dumneavoastră; vă poate realiza un calcul total al cheltuielilor care poate cuprinde preţul imobilului, taxe pentru obţinerea creditului, taxe către stat, onorariul notarului, comisionul agenţiei, cheltuielile de mutare etc.;

- serviciul de consiliere financiară – cunoscând condiţiile de creditare, precum şi posibilităţile dumneavoastră financiare, agenţia imobiliară vă poate recomanda banca şi creditul care vi se potriveşte cel mai bine. De asemenea, vă poate îndruma în privinţa actelor şi datelor care sunt necesare pentru obţinerea unui credit;

- serviciul de consiliere imobiliară – obţineţi informaţii despre evoluţia pieţei imobiliare, precum şi orice alte informaţii din domeniu pe care le consideraţi necesare şi utile.

- serviciul de consiliere juridică – juristul agenţiei imobiliare vă poate îndruma către paşii ce trebuiesc parcurşi pentru perfecţionarea actelor, sau se poate ocupa chiar el de lucrul acesta pentru dumneavoastră;

- serviciul de administrate al imobilelor - printr-un contract de administrare cu proprietarul, agenţia se poate ocupa de încasările din chirie precum şi de cheltuielile cu imobilul.

- serviciul de evaluare al imobilului – un agent vă poate spune care este valoarea imobilului pe baza unei analize comparative de piaţă;

- serviciul de vizionare al imobilelor – un agent imobiliar bun vă va arăta numai acele locuinţe care se potrivesc nevoilor dumneavoastră (mărime, stil, caracteristici, compartimentare, aşezare, acces către şcoli, transport urban, magazin şi alte preferinţe personale);

- serviciul de negociere – un agent imobiliar vă poate reprezenta şi poate negocia în favoarea dumneavoastră condiţiile pe care le consideraţi importante (preţul, termen de eliberare etc.);

- serviciul de publicitate imobiliară - agenţia, în funcţie de resursele ei, poate face publicitate imobilelor cu care are contract de intermediere.

- serviciul planului de marketing - vine în întâmpinarea celor ce doresc să vandă  o proprietate  de valoare. Stabilitatea preţului, strategia de promovare, reprezentarea, sunt numai cateva criterii de care trebuie să se ţină cont.

- serviciul de cercetare a pietei imobiliare - agenţia vă poate arăta care este cel mai valoros teren sau imobil dintr-o multitudine de oferte.

- serviciul de investiţii imobiliare - vă arată care este cea mai bună afacere imobiliară la momentul respectiv (cumparaţi ieftin şi vindeţi scump).